Lidé ..

20.10.2011 00:51

 

Znepokojená žena s dítětem v náručí přišla za gynekologem a řekla:

 

"Doktore, mám vážný problém a naléhavě potřebuji vaši pomoc! Moje dítě nemá ještě ani rok a znovu jsem těhotná. Nechci mít děti tak rychle za sebou."

 

A tak doktor řekl: "Dobře, co teda chcete abych udělal?"

 

Žena odpověděla: "Chci, abyste zastavil moje těhotenství, a počítám s vámi že mi pomůžete."

 

Doktor se zamyslel a po chvilce ticha jí odpověděl: "Myslím, že mám pro vás lepší řešení. Je to míň nebezpečné i pro vás."

 

Žena se usmála, myslíc si, že doktor příjme její žádost.

 

Potom pokračoval: "Abyste se teda nemusela starat o dvě děti zároveň, zabijeme to, co máte v náručí. Tak si můžete i odpočinout předtím, než se narodí druhé. Když máme zabít jedno z nich, nezáleží teda které. Nebude to ani risk pro vaše tělo když zabijeme to, co držíte v náručí."

 

Mladá žena se vyděsila a řekla: "Ne doktore! To je strašné! Zabít dítě, to je zločin!"

 

"Souhlasím" odpověděl doktor. "Avšak vypadala jste být rozhodnutá, tak jsem si myslel, že by to bylo nejlepší řešení."

 

Doktor se po vyjádření svého názoru pousmál.

 

Přesvědčil maminku, že není rozdíl v zabití už narozeného dítěte a zabitím toho, co je ještě v lůně.

Zločin je to stejný..

 

 

Z: Life is Dangerous: Let's Ban It

—————

Zpět