Napadla mě básnička pro milého človíčka – Karlíčka

16.07.2013 20:33

Když jste v lázních už po čtvrté nebo po páté,

vždy čekáte, jestli staré známé potkáte,

nebo koho nového zase poznáte.

 

Letos v mých milovaných „Klimkách“

- jak rci prdlí Ostraváci –

Poznala jsem fajného synka.

 

Žádný trapný frája,

nýbrž sympatický Kája :-)

 

Klučina příjemný ne vlezle živelný,

chodil i do stejné jídelny.

 

Když konečně nastal slunný den,

domluvili jsme se a šli spolu ven.

 

Když usedli jsme na lavičku,

míjel nás pán na vozíčku.

Považoval naši procházku,

za partnerskou lásku :-)

 

Dobře jsme si povídali,

jako by už dlouho jsme se znali.

O životě, rodině, i o práci,

mluvili jsme vážně, a pak zas dělali si legraci :-)

 

Lákala jsem ho i do kina:

„Pojď se mnou, nebude to blbina.“

Kája přišel, tak jak slíbil

a myslím, že film Coco Chanel se mu líbil.

 

Když chvíle před začátkem nastala,

další kravinka mi vyvstala,

z té myšlenky, srandu jsem si dělala:

„Kájo, Ty můj milej kluku,

až zhasnou, můžu se Tě nenápadně chytnout za ruku? :-)

 

On však naštěstí se neurazil

a nikdy žádnou srandu nepokazil.

 

Nejen dobrým slovem Kája pohladil

a svojí milou přítomností vždy do pohody naladil.

 

Kája, stejně jako já nosí brýle,

moc ráda trávila jsem s ním všechny ty chvíle.

 

Byl to báječný lázeňský čas,

doufám, že se spolu potkáme zas.

 

Kájovi pro vzpomínku na jaro 2013 v lázních Klimkovice

Eliška

© Eliška Hrozová 2013

 

 

 

—————

Zpět