Mé osobní velikonoční přání a dobrá zpráva

20.04.2014 21:07

 

Na Velikonocích je pěkná snad už jen ta jejich křesťanská podstata a to, že přichází jaro.
Jinak už je vůbec ráda nemám.
Takže všem přeji KRÁSNÉ JARO!

A zároveň se s Vámi podělím o jednu velkou radost.
10. února jsem měla poslední kapačku chemoterapie a 12. března jsem byla na finálním PET/CT vyšetření, kde se ukázalo, že už nemám žádnou aktivní nádorovou buňku, (jsem v remisi) "zdravá" a hematoonkolog mě vyřadil z protokolu léčby!

A celá ta léčba jen ve zkratce:
- bylo to jako těhotenství - 9 měsíců
- během té doby jsem si prošla snad vším, co potká lidský život - bylo mi špatně a měla jsem "žravou" jako těhotná, měla jsem návaly a byla jsem náladová, jak baby v přechodu, prášků jsem brala, jak nemocný senior a v jedné chvíli jsem byla i blízko smrti.
- za tu dobu mnou v kapačkách proteklo přes 30 litrů cytostatik, mamka a v nemocnici mi do břicha napíchali přes 50 injekcí a spolykala jsem přes tisíc léků
+ týden, kdy mě skolila nějaká infekce, tak ve dne i v noci, 24 hodin v kuse mi kapala jedna antibiotika za druhými
- na začátku jsem 6 kg zhubla a než léčba skončila, tak ze všech těch kortikoidů a podobných "dobrot" jsem přibrala 9 kg
- 13.srpna mi vypadaly vlasy, v půlce léčby - v listopadu, mi začaly zase růst, 26.února jsem je oholila, protože začaly zase padat a bylo to horší, než štětiny od kance a teď už mám asi tak půl centimetru porost
Atd., atd.

Takže, když nepočítam to, že teď momentálně mám příšernou chřipku, tak jsem moc šťastná za to, že už to mám všecko za sebou.
Ale za to všecko vděčím hlavně mamince, která mě ani na chvíli neopustila, obětavě se o mě starala a pomáhala mi, ještě víc, než to dělá běžně.
A Vám všem, mým, přátelům a kamarádům, co jste mi věřili, modlili se za mě, mysleli na mě, povzbuzovali a podporovali mě. Tudíž, velké díky Vám všem!

Teď jsem v další fázi této velké etapy - detoxikace organismu od všech těch jedů + regenerace a rehabilitace, abych se zase postavila na nohy a mohla se vrátit do práce. Ale hlavně dál ŽÍT a UŽÍVAT si života!
:-)

—————

Zpět